My Status!
Hey people , IM MARRIED AND MOMMY TO BE♥



Contace me♥


Facebook
Twitter
Page
Monday 26 January 2015 0 Comments

HELLO 2015 ! Assalammualaikum. Im back for a while.little bit busy with my life right now. Nothing special to share here. Just nak tanye AKU TANYA APA KHABAR SEMUA ? Hahaha.

First, for this year saya memang berazam nak berhijab actually. And alhamdulillah dah tertunai and HOPEFULLY IA BERKEKALAN. Cantik kan ? haha saje nak tayang sebenarnye. 

Second, saja nak bagitawu. saya bertambah bahagia sekarang. even ade lah gaduh siket2 but its normal right ? orang cakap asam garam rumah tangga. Hehe. But seriously saya bangga awak ada di samping saya semasa susah and senang. Sangup sabar melayan kerenah saya yang mengada2 nieyh kan ? Thanks a lot abit . Soi cant wait for this JUNE. Apa dia ? nanti i olls akan share. okey ?

SO that all for this post. Akan kite akan post lagi keyh . tapi tak tawu lagi berapa bulan akan datang. sebab memang jarang on blogger neyh sekarang. So thanks for watching. BYE ! lovw yaaa<3


Thanks because you’re willing to sacrifice your two eyes to read my story. Kbhai !